Game Maker & Chill #15 – Powrót

Osoby, które przez ostatnie dwa dni wchodziły na mojego bloga zauważyły pewnie jedną rzecz  – nie da się wejść na mojego bloga. To z powodu przejścia na nową domenę i zamieszania jakie to generuje. Teraz jednak, gdy działam pod własną domeną blogowanie jest jeszcze bardziej osobiste 🙂

No ale to post projektowy, więc o postępach słów kilka. Skupiam się teraz głównie na grafikach. Mój talent nie jest jednak wybitny, więc moje sprite’y są dosyć koślawe 🙂

No ale żadne pisanie nie pokaże tego lepiej niż screeny, więc zapraszam na galerię:

skin13

GameMakerowy edytor sprite’ów to całkiem mocne i przystępne narzędzie

skin14

Bardzo lubię też Paint.NET. Tutaj widzicie jak tworzy się tło.

gameBackground

A tutaj wynik mojej pracy 🙂 Co prawda użyłem cudzego tilesetu, ale z efektu końcowego jestem zadowolony.

Oprócz zmian graficznych uporządkowałem kilka rzeczy w plikach projektu. Pogrupowałem assety w grupy, przez co przeglądanie i modyfikacja ich będzie łatwiejsza. Zapraszam do przejrzenia repozytorium na GitHubie.

Game Maker & Chill #15 – Powrót

Skomentuj

