Game Maker & Chill #14 – Ostatnia prosta!

Nie było łatwo, ale chyba dochodzę do końca….

Z moich obliczeń wynika, że „Daj się poznać” też się kończy. Więc wypadało będzie sfinalizować mój projekt. Niestety, część moich pomysłów nie trafi do finalnej wersji.

Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby rozwijać grę dalej… 🙂

Mam też skriny i to 2:

skrin12

Menu w grze

skrin11

Menu główne, jest bardzo… brązowe. Musiałem oba obrazki uciąć u dołu, nie chciałem pokazywać wam mojego windowsowego paska zadań 😉

Przygotowałem sobie listę rzeczy do zrobienia. ABSOLUTNIE BĘDĄ MUSIAŁY pojawić się w wersji 1.0.

A więc…

//TODO:

  • Przerobić sprite’y obiektu rozbrajającego który rozbraja i obiektu rozbrajającego, który wypada ze zmarłego sapera i który trzeba podnieść.
  • Przerobić mapę gry.
  • Dodać dźwięk wybuchu
  • Dodać efekt „trzęsienia się ekranu” przy eksplozji.
  • Dodać licznik „żyć”
  • Zmienić grafikę dla suwaka głośności w menu gry.
  • Zmienić grafikę dla przełącznika Easy Mode w menu
  • Dodać przełącznik fullscreen w menu głównym i menu gry
  • Ekran z instrukcją

Łał dużo tego…

Game Maker & Chill #14 – Ostatnia prosta!

Skomentuj

