Game Maker & Chill #13 – Nowe menu

No tak… Projekt już zbliża się ku końcowi 🙂 Jeżeli dobrze pójdzie, to jeszcze w tym tygodniu pojawi się „grywalna” wersja. Pojawić się też może gra, którą robiłem na Ludum Dare (jam wciąż trwa… Ale nie jestem pewien czy uda mi się ją skończyć w terminie). Na pewno będzie kolejny post o grach.

Do MegaMinesweepera zmodyfikowałem w znaczący sposób GUI, wygląda teraz… Fajnie.

Wiem, moje ostatnie posty są trochę na siłę. Mam dużo roboty. Może w tym tygodniu uda się napisać coś ciekawszego?

Game Maker & Chill #13 – Nowe menu

Skomentuj

