Game Maker & Chill #9 – Slidery i Sprite’y

Tym razem nawet nie jestem pewien, czy dobrze zapisałem tytuł.

Dziś podczas mojego czilowania zrobiłem głównie to:

skrin6

Tak! Pojawiają się już grafiki. Co prawda nie są mojego autorstwa (serdecznie pozdrawiam autorkę, jeżeli czyta ofc) ale… Po prostu przyjemniej się patrzy na coś, co w końcu nie jest placeholderem.

Ważniejsza zmiana, to powolne powstawanie menu opcji. Na tą chwilę wygląda tak:

skrin7

Jak na razie udało mi się stworzyć prowizoryczny suwaczek. Nie dostanę za niego złotego medalu, ale od czegoś trzeba zacząć. Są to 2 obiekty: ten „żółty” jest możliwy do poruszenia i na podstawie pozycji w stosunku do „czerwonego” obliczana jest wartość parametru. Nie ma tu nic skomplikowanego. Suwaczek też na razie ma wartość dekoracyjną, ale to się zmieni… Niedługo 🙂

Game Maker & Chill #9 – Slidery i Sprite’y

Skomentuj

