Game Maker & Chill #7 -way to go…

Lubię, gdy gra ma własny „feel”. Wydaje mi się, że moja ma. Dodałem dziś do niej muzykę (mojego autorstwa, ofc xd). Myślałem też troszkę nad fabułą. Chodzi mi po głowie pomysł igrzysk śmierci w rozbrajaniu min przez więźniów. Dostawałoby się na początku „zestaw” więźniów (każdy miałby imię, nazwisko, avatar itp), a ci którzy przetrwają wygrywają wolność. Idea na razie kiełkuje w mojej głowie i może się zmienić 🙂

Musicie jednak przyznać że już brzmi ciekawie. Moja siostra zabiera się za grafiki (będzie hipstersko – 8 bitowo). Będę teraz mógł myśleć nad projektem poziomów.

Game Maker & Chill #7 -way to go…

Skomentuj

