Game Maker & Chill #6 – Menu

Dziś w mojej niesamowitej produkcji zabrałem się za przygotowanie głównego menu. Na razie umożliwia ono wybranie jednego z dwóch dostępnych poziomów (czyli tego losowego i ustawionego), oto skrinszot:

skrin5

Bawiłem się też trochę ze sterowaniem myszką. Nie wydaje mi się, że jest ono mi potrzebne.

Teraz też zaimplementowałem obsługę żyć (to taka tymczasowa nazwa 🙂 ), których gracz ma 3. Po przekroczeniu tej liczby pojawia się odpowiedni komunikat.

Z kosmetycznych zmian: dodałem przycisk (esc) który powodować będzie powrót do menu głównego. No i poprawiłem kilka rzucających się w oczy bugów. To chyba na tyle.

Game Maker & Chill #6 – Menu

Skomentuj

