Game Maker & Chill #4 – malutki postępik

Udało mi się naprawić buga związanego z odtwarzaniem odpowiedniego odgłosu wykrywacza. Teraz brzmi dobrze. Ponadto zrobiłem eksplozje, które nawet zostawiają ślad w postaci smolistej plamy na mapie (naprawdę, nie wiem jak to opisać xd).

Przypadkiem wpadłem na pomysł ułatwienia swojej gry, która do najłatwiejszych nie należy. W prawym górnym rogu będzie wyświetlana odległość do najbliższej miny. Gracze chcący lepszego wyzwania będą mogli to wyłączyć 🙂skrin3

(myślę, że ten skrinszot zasługuje na uznanie. Chociażby ze względu na to, że udało mi się uchwycić eksplozję xd)

 

W tej chwili, po wdepnięciu w minę gracz jest teleportowany do miejsca startu. Jest to słaba kara, ale to dopiero wersja rozwojowa.

Niestety, dziś nie udało mi się zrobić wincyj. Byłem mocno zajęty aktywnościami na studiach, ale jutro może zrobię jeszcze trochę. Tymczasem aktualna wersja kodu jest na GitHubie.

Game Maker & Chill #4 – malutki postępik

Skomentuj

