Game Maker & Chill #3 – krew pot i łzy

Dziś znowu trochę pokodziłem. Pamiętacie skrypt, który pokazywałem w poprzednim poście?* Teraz wygląda tak:


distance_to_mine=distance_to_object(instance_nearest(x,y,obj_Mine));

if(distance_to_mine<=60&&mine_detected==false&&!mine_danger){ alarm[0]=1; mine_detected=true; } else if(distance_to_mine>60&&mine_detected==true){
mine_detected=false;
alarm[1]=1;

}
if(distance_to_mine<=20&&mine_danger=false){ alarm[2]=1; mine_danger=true; } else if(distance_to_mine>20&&mine_danger==true&&close_mine_x&&close_mine_y){
mine_danger=false;

alarm[1]=1;
}
else if(distance_to_mine>60)alarm[1]=1;

Piękniejszy, prawda? A w dodatku działa!

 

No prawie. Działa dopóki nie rozbrajam pierwszej miny. Potem jest jak dawniej. Będę musiał nad tym pomyśleć.

PS: Założyłem (zgodnie z zaleceniami takiego pewnego pana) fejsika dla swojego bloga. Więc skoro to czytasz, to nie ma żadnych przeciwwskazań aby zostawić tam lajka. Będę wrzucać śmieszne filmiki umieszczał dużo wartościowych materiałów. A, no jeszcze link: https://www.facebook.com/Stitzdev-1535568900076919/

 

*Jeśli nie widzieliście poprzedniego postu, to… Hańba wam!

Reklamy
Game Maker & Chill #3 – krew pot i łzy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s