Game Maker & Chill #1 – walka z osiami

Mam cholernie duży problem, gdy trzeba porównać położenia dwóch obiektów w przestrzeni. Dziś walczyłem z tym sporo czasu, ale jakoś działa.

screen1

Nie jest jeszcze tak jak chciałbym aby było, ale to zawsze jakiś postęp. Ponadto w Audacity wygenerowałem dźwięk wykrywacza min. Póki co leci on w tle i wkurza. W przyszłości będzie odtwarzany szybciej lub wolniej w zależności od odległości gracza i miny.

Ponadto zrobiłem płynny ruch sapera, teraz już nie skacze po polach.

Na dziś już chyba starczy xd

Uzależniłem się od poniższego utworu

Reklamy
Game Maker & Chill #1 – walka z osiami

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s